Використання рольових ігор в навчальному процесі підготовки майбутніх спеціалістів з
обліку і аудиту, сприяють на відміну від традиційних форм навчання, зрозуміти мотиви й
почуття інших людей, сформувати досвід соціально орієнтованої поведінки. Практично
надають можливості навчити студентів вибирати варіанти побудови обліку, виходячи з
обсягів виробництва, системи управління, встановленого порядку контролю, ґрунтовно знати
методику відображення затрат, виходу продукції та визначення її собівартості на виробничих
підприємствах, вміння аналізувати мікроекономічні процеси.
Using role-playing games in the learning process of future professionals in accounting and
auditing, promote unlike traditional forms of education, to understand the motives and feelings of
others, to form the experience of socially oriented behavior. Almost provide opportunities to teach
students to select variants of accounting based on the volume of production, management, control of
the established order, thoroughly know the method of display costs, yields and determine its cost in
manufacturing plants, the ability to analyze microeconomic processes.
Использование ролевых игр в учебном процессе подготовки будущих специалистов учета и
аудита, способствуют в отличие от традиционных форм обучения, понять мотивы и чувства
других людей, сформировать опыт социально ориентированного поведения. Практически
предоставляют возможности научить студентов выбирать варианты построения учета,
исходя из объемов производства, системы управления, установленного порядка контроля,
основательно знать методику отображения затрат, производство продукции и определение
ее себестоимости на производственных предприятиях, умение анализировать
микроэкономические процессы.