У статті розглядаються проблеми естетичного виховання молодших школярів у Японії.
Аналіз естетичного виховання в початковій школі Японії свідчить про унікальність і
своєрідність цього процесу. На нашу думку, такий широкий спектр естетичної освіти сприяє
розвитку не лише ціннісного компоненту (естетичне сприймання, естетичні потреби,
естетичне ставлення), але й пізнавального компоненту (естетичні уявлення, естетичні
знання).
This paper addresses the problem of aesthetic education elementary school children in Japan.
Analysis of aesthetic education in primary schools in Japan demonstrates the uniqueness and
originality of the process. In our opinion, such a wide range of aesthetic education promotes not only
the value of the component (aesthetic perception, aesthetic requirements, aesthetic attitude), but also a
cognitive component (aesthetic idea, aesthetic knowledge).
В статье рассматриваются проблемы эстетического воспитания младших школьников в
Японии. Анализ эстетического воспитания в начальной школе Японии свидетельствует об
уникальности и своеобразие этого процесса. По нашему мнению, такой широкий спектр
эстетического образования способствует развитию не только ценностного компонента
(эстетическое восприятие, эстетические потребности, эстетическое отношение), но и
познавательного компонента (эстетические представления, эстетические знания).