В найрізноманітнішій жанровій структурі музичного мистецтва важливе місце займає
інструментальне виконавство, де музика матеріалізується в об’єктивній звуковій реальності.
Вона стає об’єктом сприймання й почуттєво-емоційного переживання та виконує притаманні
їй соціальні функції.
Музичне мистецтво уособлює в собі унікальну можливість послідовно та ефективно
вводити особистість у художньо-естетичний простір культури, формувати її світоглядні
уявлення, ціннісні орієнтації та індивідуально-творчі здібності.
В цьому ракурсі важливою складовою музичного мистецтва є імпровізація. Вона є
першоосновою фортепіанного мистецтва та передбачає наявність у студентів-піаністів
творчих імпульсів, внутрішньої свободи самовираження.
Для визначення сутності музично-виконавського мистецтва та його окремих
характеристик є різноманітні підходи. На висвітлення цих питань і спрямована публікація,
мета якої є дослідження художньої інтерпретації музичних творів.
Improvisation makes fundamental principle of fortepiannogo art and foresees a presence for the
students-pianists of creative impulses, internal freedom of self-expression. For determination of
essence musically performance art and his separate descriptions there are various approaches. On
illumination of these questions this publication a purpose of which is research of artistic interpretation
of pieces of music is directed.
Импровизация составляет первооснову фортепианного искусства и предусматривает
наличие у студентов-пианистов творческих импульсов, внутренней свободы самовыражения.
Для определения сущности музыкально исполнительского искусства и его отдельных
характеристик есть разнообразные подходы. На освещение этих вопросов и направлена данная
публикация, цель которой является исследованием художественной интерпретации
музыкальных произведений.