Короткий опис(реферат):
Розглядається проблему [проблема] підготовки вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі школи при вивченні курсу “Я і Україна”.
Рассматривается проблема подготовки учителя к организации игровой деятельности в учебно-воспитательном процессе школы при изучении курса "Я и Украина".
Сonsidered the problem of training teachers to organize gaming activities in the educational process of the school in the course "I and Ukraine".
Суть розробки, основні результати:
Характерною тенденцією реформування сучасної освіти в Україні є її спрямованість на підвищення якості освіти, орієнтацію на всебічний розвиток особистості та підвищення рівня її освіченості, яка зможе жити в надзвичайно динамічному суспільстві, вдосконалювати свої знання впродовж життя. Гуманістична орієнтація в сучасній системі освіти виходить із визнання активності особистості як головної рушійної сили її розвитку. В цьому плані стає очевидним, що освіта перестає визначатися лише критерієм інформованості і починає наповнюватися спрямованістю до творення внутрішнього духовного світу людини, світу її суб’єктивності, наповненої живими знаннями, ідеями, цінностями і смислами, а не лише науковою об’єктивністю і системністю предметних знань, умінь і навичок. Таке розуміння освіти істотно перебудовує і збагачує палітру педагогічних цінностей, що визначає вибір вчителями-початківцями підходів до організації освітнього процесу.