DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8680
Title: Освіта як вітальний процес "навчання мислити"
Authors: Кравченко, Алла Анатоліївна
Keywords: освіта
мислення
особистість
суб’єкт-об’єктне відношення
культура
істина
освітнє знання
education
thinking
personality
culture
subject-object relationship
the truth
educational knowledge
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кравченко, Алла Анатоліївна Освіта як вітальний процес "навчання мислити" [Текст] / А. А. Кравченко // Нова парадигма. Філософія. Політологія. Соціологія : [журнал наук. праць] / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Творче об-ня "Нова парадигма". - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - С. 41-48
Abstract: У статті досліджено проблему освіти в її поєднанні з проблемами духовного зростання. Це означає піднесення «емпіричного Я» до «родового Я», яке тільки і здатне усвідомлювати культуру. Становлення та повний розвиток особистості здійснюється завдяки «освітньому знанню», яке і може слугувати основою мислення як умови правильної налаштованості на світ.
The paper investigates the problem of education in its relationship with the problems of spiritual growth. This means the rise of «empirical I» to «tribal I», which is only able to realize the culture. The formation and full development of personality is due to the «educational knowledge», which serves as the basis of thinking as a condition for a correct attitude toward the world.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8680
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko.pdf429.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.