У статті на основі вивчення джерельної літератури та наукових праць, розкривається один із методів формування навчальної компетентності учнів у початкових класах під час вивчення курсу “Навчання грамоти”, який є складовою частиною базового компоненту Державного стандарту початкової загальної освіти. Досліджено поняття “компетентність”, “компетенція” та педагогічний досвід використання казки та ігор у початковій школі. Всі ці методи можуть бути використані в початкових класах при формуванні навчальної компетентності учнів.
В статье, на основе изучения литературы и научных работ, раскрывается один из возможных методов формирования учебной компетентности учеников в начальный классах во время изучения курса “Изучение грамоты”, который является составляющей частью базового компонента Государственного стандарта начального общего образования. Автор останавливается на изучении категорий “компетентность”, “компетенция”, изучает опыт использования сказки и игры в начальной школе. Все эти методы могут быть использованы в начальных классах при формирования учебной компетентности ученика.
Based on the studying of the original literature and scientific works, the article “Setting up the basic competence of pupils at elementary school” reveals one of the conceivable methods in developing basic competence of pupils during the course “Making literate”, which is an integral part of the basic component of the State standards of the elementary general education. The author focuses on the analyses of the items like “competence”, “professional integrity” and takes advantage of the pedagogical experience in implementing fairy tales and games at elementary school. All these methods can be applied to developing basic competence in pupils of elementary schools.