У статті зазначено, що діяльнісний підхід орієнтує процес формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до тренерської діяльності на діяльність, спрямовану на постановку і вирішення конкретних професійних завдань. Автор вказує, що діяльнісний підхід розглядається як методологічний напрям, який передбачає опис, пояснення і проектування різних предметів і процесів, що підлягають науковому розгляду, з позиції категорії “діяльність”.
В статье отмечено, что деятельностный подход ориентирует процесс формирования готовности будущих тренеров-преподавателей по волейболу к тренерской деятельности на деятельность, направленную на постановку и решение конкретных профессиональных заданий. Автор указывает, что деятельностный подход рассматривается как методологическое направление, которое предусматривает описание, объяснение и проектирование разных предметов и процессов, которые подлежат научному рассмотрению с позиции категории “деятельность”.
The article noted that the activity approach orients the process of formation of readiness for future volleyball coaches coaching activities to the activities aimed at the formulation and solution of specific professional tasks. The author indicates that the activity is regarded as a methodological approach direction, which provides a description, explanation, and design different objects and processes, which are subject to scientific scrutiny from the perspective of the category of “activity”.