DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 119 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8659
Title: Обгрунтування феномену автономного навчання іноземних мов
Authors: Смольникова, О. Г.
Keywords: “автономія”
“автономність”
автономне навчання
“автономия”
“автономность”
автономное обучение
autonomy
autonomous learning
learner autonomy
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Смольникова О. Г. Обгрунтування феномену автономного навчання іноземних мов / О. Г. Смольникова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 186-192.
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі сучасної педагогіки вищої школи автономному навчанню іноземних мов у контексті особистісно орієнтованого навчання. Розглядається актуальність досліджуваної теми відповідно до основних пріоритетів розвитку сучасної вищої школи. Наголошується на необхідності запозичення передового зарубіжного досвіду. Автор надав результати семантичного аналізу поняття “автономія” у розумінні вітчизняних та зарубіжних науковців з погляду різних наук. Було виявлено, що не існує вичерпного розуміння цього феномену та виділено два основні погляди на визначення цього терміну. Ця категорія розглядається автором через призму концепції автономного навчання, яка успішно розвивається в освітній галузі інших країн світу з кінця 60-х рр. ХХ ст. Визначено, що вітчизняні науковці поділяють думку західних учених щодо суті досліджуваного нами феномену, але рідко звертаються до поняття “автономія” у педагогічному контексті.
Статья посвящена актуальной проблеме современной педагогики высшей школы –автономному обучению иностранных языков в контексте личностно-ориентированного обучения. Рассматривается актуальность исследуемой темы в соответствии с основными приоритетами развития современной высшей школы. Отмечается необходимость заимствования передового зарубежного опыта. Автор предоставил результаты семантического анализа понятия “автономия” в понимании отечественных и зарубежных ученых с точки зрения разных наук. Было обнаружено, что не существует исчерпывающего понимания этого феномена и выделены два основных взгляда на определение этого термина. Эта категория рассматривается автором через призму концепции автономного обучения, успешно развивающегося в сфере образования разных стран мира, с конца 60-х гг. ХХ ст. Определено, что отечественные ученые разделяют мнение западных ученых во взглядах на суть изучаемого нами феномена, но редко обращаются к понятию “автономия” в педагогическом контексте.
The article highlights the actual problem of modern high school pedagogy - autonomous learning of foreign languages in the context of student-centered learning. We consider the relevance of the research theme in accordance to the basic priorities of modern higher education and necessity of foreign experience borrowing. The author presents the semantic analysis results of the term “autonomy” in the understanding of domestic and foreign scientists in the field of psychology, philosophy and pedagogy. It is generally accepted that there isn`t an accurate understanding of the phenomenon so we define two basic explanations of this term. This category is considered through the prism of the autonomous learning concept, which has been successfully developed in the field of education of other countries in the world since the late 1960s. We determine that our scientists share the view of Western scholars in their views on the essence of the phenomenon we are studying, but rarely refer to the term “autonomy” as the pedagogical context.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8659
Appears in Collections:Випуск 119

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SMOLNIKOVA.pdf187.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.