У статті висвітлено питання щодо підготовки студентської молоді до життя в умовах глобалізації. Акцентовано увагу на цівілізаційному підході в контексті релігії як етнокультурної константи. Проаналізовано міграційні процеси, інтенсивність яких призвела до формування нових етноконфесійних спільнот всередині різних держав, зокрема, в Європі. Вказано важливість ідентифікації студентства до конкретної цивілізації, етносу як бази для усвідомлення молоддю своєї значущості у процесах, що відбуваються в суспільстві.
В статье отражен вопрос относительно подготовки студенческой молодежи к жизни в условиях глобализации. Акцентировано внимание на цивилизационном подходе в контексте религии как етнокультурной константы. Проанализированы миграционные процессы, интенсивность которых привела до формирования новых етноконфесийних сообществ внутри разных государств, в частности, в Европе. Указана важность идентификации студенчества к конкретной цивилизации, этноса как базы для осознания молодежью своей значимости в процессах, которые происходят в обществе.
In the article a question is reflected in relation to preparation of student young people to life in the conditions of globalization. Attention is accented on civilization approach in the context of religion as etnokul'turnoy constants. Migratory processes intensity of which led to forming of new etnokonfesiynikh associations into the different states are analysed, in particular, in Europe. Importance of authentication of student is indicated to concrete civilization, etnosa as base for the awareness of the meaningfulness young people in processes which take a place in society.