Публікацію присвячено аналізу реалізації змісту загальнопедагогічної підготовки в педагогічних вищих навчальних закладах України в умовах модернізації системи вищої освіти. В статті характеризуються сучасні навчальні книги з педагогіки, що активно використовуються в практиці навчання студентів. На основі порівняльного аналізу структурування змісту підручників та навчальних посібників з педагогічних дисциплін обґрунтовуються педагогічні умови ефективної реалізації та науково-практичні рекомендації для вдосконалення змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів та навчально–методичного забезпечення з педагогічних дисциплін.
Публикация посвящена анализу реализации содержания общепедагогической подготовки учителя в педагогических высших учебных заведениях в условиях модернизации системы высшего образования. В статье характеризуются отдельные современные учебные пособия по педагогике, которые активно используются в практике обучения студентов, На основе сравнительного анализа структурирования содержания учебников и учебных пособий по педагогическим дисциплинам обосновываются педагогические условия эффективной реализации и научно-практические рекомендации по совершенствованию содержания общепедагогической подготовки будущих учителей и учебно-методического обеспечения по педагогическим дисциплинам.
The publication analyzes the implementation of the contents of general pedagogical teacher training in educational institutions of higher learning in modernization of higher education. The article characterized by some of today’s instructional books on pedagogy, which are widely used in the practice of teaching students. Based on a comparative analysis of structured content textbooks of educational disciplines grounded pedagogical conditions of effective implementation and scientific and practical recommendations to improve the content of general training of future teachers and teaching provision of educational disciplines.