Статтю присвячено питанню формування культурних ідентичностей молоді. Висвітлено принцип введення у самобутні світи в системі освіти і виховання учнівської молоді. Доведено, що для гармонійного розвитку своєї індивідуальної ідентичності кожен індивід потребує чіткої структурованості своєї соціальної, територіальної, етнічної, мовної та культурної приналежності. Для цього індивід повинен визначити свої колективні ідентичності та цінності, залишаючись вільним у їх виборі.
Статья посвящена вопросу формирования культурных идентичностей. Обоснована целесообразность реализации принципа введения в самобытные культурные миры в системе образования и воспитания учащейся молодежи. Доказано, что для гармоничного развития своей индивидуальной идентичности каждый индивид требует четкой структурированности своей социальной, территориальной, этнической, языковой и культурной принадлежности. Для этого индивид должен определить свои коллективные идентичности и ценности, оставаясь свободным в их выборе.
The article focuses on the formation of cultural identities. The expediency of the principle of introducing a distinctive cultural worlds in the system of education and training of students. It is proved that for the harmonious development of their individual identity, each individual requires a clear structuring of its social, territorial, ethnic, linguistic and cultural backgrounds. To do this, the individual must define their collective identities and values, while remaining free in their choice.