У статті висвітлюються педагогічні умови використання “Музики” як навчальної дисципліни в процесі естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку у початкових
школах Великобританії. Проаналізовано методи та засоби естетичного виховання на
заняттях музики та висвітлено роль вчителя в процесі викладання цієї дисципліни дітям
молодшого шкільного віку. Представлені концепції вітчизняних та зарубіжних педагогів щодо взаємодії музичного та естетичного виховання як невід’ємних складових гармонійного розвитку особистості та визначено зміст поняття “музично-естетичне виховання” у вітчизняному та британському вимірах. Обґрунтовано особливості та специфіка естетичного
виховання дітей молодшого шкільного віку в британських школах засобами музики.
В статье освещаются педагогические условия использования “Музыки” как учебной
дисциплины в процессе эстетического воспитания детей младшего школьного возраста в
начальных школах Великобритании. Проанализированы методы и средства эстетического
воспитания на занятиях музыки и освещена роль учителя в процессе преподавания музыки
детям младшего школьного возраста. Представлены концепции отечественных и зарубежных
педагогов по взаимодействию музыкального и эстетического воспитания как неотъемлемых
составляющих гармоничного развития личности и определено содержание понятия “музыкально-эстетическое воспитание” в отечественном и британском измерениях. Определены особенности и специфика эстетического воспитания детей младшего школьного возраста в британских школах посредством музыки.
The article highlights the pedagogical conditions of using “Music” as a school discipline in the
aesthetic education of primary schoolchildren in schools of Great Britain. The methods and means of
aesthetic education at music lessons and the role of the teacher in the process of teaching music to
children of primary school age are highlighted. Ideas of Ukrainian and foreign educators on the
interaction of musical and aesthetic education are served as an integral part of the harmonious
development of personality, the meaning of musical and aesthetic education in Ukrainian and UK
dimension is defined. The specific features of aesthetic education by means of music in primary schools
of Great Britain are justified.