DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 118 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8631
Title: Блочно-модульна система фахової підготовки майбутніх учителів музики
Authors: Федоришин, В. І.
Keywords: блочно-модульна система
майбутній вчитель музики
фахова підготовка
акмеологічний розвиток
рейтинг
блочно-модульная система
будущий учитель музыки
профессиональная подготовка
акмеологическое развитие
рейтинг
modular system
future music teacher
professional training
acmeological development rating
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Федоришин В. І. Блочно-модульна система фахової підготовки майбутніх учителів музики / В. І. Федоришин // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 225-233.
Abstract: Стаття розкриває особливості блочно-модульної системи підготовки майбутніх учителів музики до продуктивної роботи з школярами. Адже акмеологічний розвиток майбутнього вчителя музики в процесі навчання в інститутах мистецтв та музично-педагогічних факультетах вищих навчальних закладів мистецької освіти доцільно здійснювати за такою схемою навчальних модульно-рейтингових блоків, а саме: адаптивно-діагностичного, корекційно-компетентісного, продуктивно-регулятивного, проективно-акмеологічного. Представлену модель організації навчання доцільно розуміти як комплексну, цілісну й динамічну структуру, що становить основу підготовки майбутнього вчителя музики до продуктивної діяльності зі школярами.
Статья раскрывает особенности блочно-модульной системы подготовки будущих учителей музыки к продуктивной работе со школьниками. Ведь акмеологическое развитие будущего учителя музыки в процессе обучения в институтах искусств и музыкально-педагогических факультетах высших учебных заведений художественного образования целесообразно осуществлять по следующей схеме учебных модульно-рейтинговых блоков, а именно: адаптивно-диагностического, коррекционно-компетентностного, продуктивно-регулятивного, проективно-акмеологического. Представленную модель организации обучения целесообразно понимать как комплексную, целостную и динамичную структуру, составляет основу подготовки будущего учителя музыки к продуктивной деятельности со школьниками.
The article reveals features modular system for training future teachers to productive work with students. After acmeological development of future music teachers in training at institutes of arts and music teaching faculties of higher educational institutions of art education appropriate to carry out the following scheme training module rating blocks, namely adaptive diagnostic, remedial competence, productive, regulatory, projectively acmeological. The presented model of teaching advisable to understand how complex, integrated and dynamic structure that is the basis of preparation of future music teachers for productive activities with students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8631
Appears in Collections:Випуск 118

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedoryshyn.pdf216.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.