Стаття розкриває особливості блочно-модульної системи підготовки майбутніх
учителів музики до продуктивної роботи з школярами. Адже акмеологічний розвиток
майбутнього вчителя музики в процесі навчання в інститутах мистецтв та музично-педагогічних факультетах вищих навчальних закладів мистецької освіти доцільно здійснювати
за такою схемою навчальних модульно-рейтингових блоків, а саме: адаптивно-діагностичного,
корекційно-компетентісного, продуктивно-регулятивного, проективно-акмеологічного.
Представлену модель організації навчання доцільно розуміти як комплексну, цілісну й динамічну
структуру, що становить основу підготовки майбутнього вчителя музики до продуктивної
діяльності зі школярами.
Статья раскрывает особенности блочно-модульной системы подготовки будущих
учителей музыки к продуктивной работе со школьниками. Ведь акмеологическое развитие
будущего учителя музыки в процессе обучения в институтах искусств и музыкально-педагогических факультетах высших учебных заведений художественного образования
целесообразно осуществлять по следующей схеме учебных модульно-рейтинговых блоков, а
именно: адаптивно-диагностического, коррекционно-компетентностного, продуктивно-регулятивного, проективно-акмеологического. Представленную модель организации обучения
целесообразно понимать как комплексную, целостную и динамичную структуру, составляет
основу подготовки будущего учителя музыки к продуктивной деятельности со школьниками.
The article reveals features modular system for training future teachers to productive work with
students. After acmeological development of future music teachers in training at institutes of arts and
music teaching faculties of higher educational institutions of art education appropriate to carry out the
following scheme training module rating blocks, namely adaptive diagnostic, remedial competence,
productive, regulatory, projectively acmeological. The presented model of teaching advisable to
understand how complex, integrated and dynamic structure that is the basis of preparation of future
music teachers for productive activities with students.