Стаття розкриває структурні особливості формування самоконтролю майбутнього
вчителя музики у процесі інтерпретаційної діяльності. Розкрито значення означеного
феномену для виконання вокально-хорової роботи. Викладені структурні особливості
формування самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних
творів. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів інститутів
мистецтв складається з комплексу трьох компонентів– регулятивно-потребового,
результативно-оцінювального та творчо-самостійного.
Статья раскрывает структурные особенности формирования самоконтроля будущего
учителя музыки в процессе интерпретационной деятельности. Раскрыто значение указанного
феномена для выполнения вокально-хоровой работы. Изложены структурные особенности
формирования самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации
музыкальных произведений. Структура самоконтроля творческой интерпретационной
деятельности студентов институтов искусств состоит из комплекса трех компонентов–
регулятивно-потребностного, результативно-оценочного и творчески-самостоятельного.
The article reveals the structural features of the formation of self-control future music teacher in
the process of interpretation. The importance of the phenomenon appointed to perform the vocal and
choral works. Structural features of the formation of self-control future music teachers in the process of
interpreting music. The structure of the self-interpretation of the creative activity of students of the Art
Institute consists of a set of three components – the regulatory-potrebovoho, result-Assessment and
creative self.