DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 118 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8629
Title: Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання
Authors: Шаожун, Б.
Keywords: структурні компоненти
самоконтроль
майбутні вчителі музики
інтерпретація музичних творів
вокально-хорове навчання
творчість
структурные компоненты
самоконтроль
будущие учителя музыки
интерпретация музыкальных произведений
вокально-хоровое обучение
творчество
structural components
self-control
future music teachers
music interpretation
vocal and choral training
creativity
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Шаожун Б. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання / Б. Шаожун // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 19-24.
Abstract: Стаття розкриває структурні особливості формування самоконтролю майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретаційної діяльності. Розкрито значення означеного феномену для виконання вокально-хорової роботи. Викладені структурні особливості формування самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів інститутів мистецтв складається з комплексу трьох компонентів– регулятивно-потребового, результативно-оцінювального та творчо-самостійного.
Статья раскрывает структурные особенности формирования самоконтроля будущего учителя музыки в процессе интерпретационной деятельности. Раскрыто значение указанного феномена для выполнения вокально-хоровой работы. Изложены структурные особенности формирования самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений. Структура самоконтроля творческой интерпретационной деятельности студентов институтов искусств состоит из комплекса трех компонентов– регулятивно-потребностного, результативно-оценочного и творчески-самостоятельного.
The article reveals the structural features of the formation of self-control future music teacher in the process of interpretation. The importance of the phenomenon appointed to perform the vocal and choral works. Structural features of the formation of self-control future music teachers in the process of interpreting music. The structure of the self-interpretation of the creative activity of students of the Art Institute consists of a set of three components – the regulatory-potrebovoho, result-Assessment and creative self.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8629
Appears in Collections:Випуск 118

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bao Shaozhun.pdf193.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.