У статті розглядаються можливості використання фреймових технологій у навчанні
англійської мови майбутніх програмістів, як засобу інтенсифікації навчального процесу та
активізації процесу осмислення та обробки інформації. Визначається фрейм, як когнітивна
структура, яка описує певну узагальнену ситуацію. Розглядаються різні види фреймів.
Наводяться передумови використання фреймових технологій для навчання майбутніх програмістів.
В статье рассматриваются возможности использования фреймовых технологий в
обучении английского языка будущих программистов, как средства интенсификации ученого
процесса и активизации процесса осмысления и обработки информации. Дается определение
фрейма, как когнитивной структуры, которая описывает определенную обобщенную
ситуацию. Рассматриваются разные виды фреймов. Приводятся предпосылки использования фреймовых технологий для обучения будущих программистов.
The article reveals the possibilities of using frames technology in teaching English monologue
speech to future programmers, as a method of intensification of a learning process and activization of
information perception and processing. The frame is defined as a cognitive structure, which describes
a certain generalized situation. Different frame types are being mentioned. Different preconditions for using frames technology in teaching future programmers are being analyzed.