DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 118 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8621
Title: Фреймові технології у навчанні англійського монологічного мовлення майбутніх програмістів
Authors: Назаренко, І. М.
Keywords: монологічне мовлення
фреймові технології
фрейм
когнітивна візуалізація
майбутні програмісти
монологическая речь
фреймовые технологии
фрейм
когнитивная визуализация
будущие программисты
monologue speech
frames technology
frame
cognitive visualization
future programmers
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Назаренко І. М. Фреймові технології у навчанні англійського монологічного мовлення майбутніх програмістів / І. М. Назаренко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 167-172.
Abstract: У статті розглядаються можливості використання фреймових технологій у навчанні англійської мови майбутніх програмістів, як засобу інтенсифікації навчального процесу та активізації процесу осмислення та обробки інформації. Визначається фрейм, як когнітивна структура, яка описує певну узагальнену ситуацію. Розглядаються різні види фреймів. Наводяться передумови використання фреймових технологій для навчання майбутніх програмістів.
В статье рассматриваются возможности использования фреймовых технологий в обучении английского языка будущих программистов, как средства интенсификации ученого процесса и активизации процесса осмысления и обработки информации. Дается определение фрейма, как когнитивной структуры, которая описывает определенную обобщенную ситуацию. Рассматриваются разные виды фреймов. Приводятся предпосылки использования фреймовых технологий для обучения будущих программистов.
The article reveals the possibilities of using frames technology in teaching English monologue speech to future programmers, as a method of intensification of a learning process and activization of information perception and processing. The frame is defined as a cognitive structure, which describes a certain generalized situation. Different frame types are being mentioned. Different preconditions for using frames technology in teaching future programmers are being analyzed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8621
Appears in Collections:Випуск 118

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko.pdf194.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.