У статті проведено дослідження напрямків використання електронних навчально-методичних комплексів з фахових дисциплін для здійснення інформаційної діяльності та інформаційної взаємодії учасників освітнього процесу. Розглянуто сучасні проблеми організації педагогічної взаємодії під час вивчення фахових дисциплін, дано визначення електронного навчально-методичного комплексу, актуальність його застосування. Наведено засоби і методи навчання фахових дисциплін майбутніх учителів технологій, що ґрунтуються на використанні електронних навчально-методичних комплексів. Розкрито значення та дидактичні характеристики електронних навчально-методичних комплексів в системі фахової підготовки майбутніх учителів технологій.
In the article research of directions of drawing on electronic education metodics complexes is conducted from professional disciplines for realization of informative activity and informative co-operation of participants of educational process. The modern problems of organization of pedagogical co-operation are considered during the study of professional disciplines, determination of electronic education metodics complexes, actuality of his application, is given. Facilities over and methods of studies of professional disciplines of future teachers of technologies which are base on drawing on electronic education metodics complexes are brought. A value and didactics descriptions of electronic education metodics complexes are exposed in the system of professional preparation of future teachers of technologies.