DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 4(9) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/857
Title: Оптимізація фортепіанного навчання на засадах інтонаційного підходу
Authors: Щербініна, О.М.
Keywords: виконавська інтонація
музичний сенс
фортепіанне навчання
performance intonation
musical meaning
piano teaching
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Щербініна О.М. Оптимізація фортепіанного навчання на засадах інтонаційного підходу / О.М. Щербініна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 174-178
Abstract: У статті розкривається суть виконавської інтонації, доводиться необхідність осягнення інтонаційного сенсу музики, висвітлюються основні напрями впровадження інтонаційного підходу в практику фортепіанного навчання.
The article reveals the essence of the performance tone, have the need to grasp the meaning of intonation music, covers the main areas of implementation of intonation approach to practice piano teaching.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/857
Appears in Collections:Випуск 4(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2007_174-178.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.