У статті розглядається еволюція соціальної відповідальності університету. Соціальна відповідальність виступає як іміджевою характеристикою університету, так і фактором його конкурентоспроможності (успіху). Через принцип соціальної відповідальності університети мають можливість перейти від розвитку в логіці виживання, до інтеграції у суспільство. Автор доводить, що сучасним викликам відповідає стратегія розділеної відповідальності суб’єктів, які задіяні у сфері вищої освіти або користуються результатами діяльності цієї сфери. При цьому соціально відповідальну поведінку мають демонструвати, розділяючи повноваження та ресурсну базу, всі сторони, які зацікавлені в конкретному освітянському проекті.
The article deals with the evolution of the social responsibility of the university. Social responsibility serves as a fashion characteristic of the university and its competitiveness factor (factor of success). Because of the principle of social responsibility, universities have the opportunity to move from a logic of survival, to integrate into society. The author argues that to the modern challenges respond the strategy of shared responsibility for those actors that involved in higher education or using the results of this sphere. Socially responsible behaviour must demonstrate, sharing authority and resource base, all sides that are interested in a particular educational project.