У статті визначено особливості підготовки майбутніх учителів музики в контексті гуманістичної
парадигми освіти, обґрунтовано методологічні підходи та сформульовано принципи навчальної роботи
студентів з дитячим співацьким колективом.
В статье определены особенности подготовки будущих учителей музыки в контексте
гуманистической парадигмы образования, обоснованы методологические подходы и сформулированы
принципы учебной работы студентов с детским певческим коллективом.
У статті визначено особливості підготовки майбутніх учителів музики в контексті гуманістичної
парадигми освіти, обґрунтовано методологічні підходи та сформульовано принципи навчальної роботи
студентів з дитячим співацьким колективом.
The article outlines the features of training future teachers in the context of the humanistic paradigm of education,
methodological approaches and formulate the principles of training students with child singers group.