У даній статті означена специфіка динаміки формування дослідницьких умінь у старшому шкільному
віці, вихідні принципи та діагностика сформованості дослідницьких умінь старшокласника. З‟ясована
дидактична суть репродуктивного, фрагментарного, раціонального рівня формування та засвоєння
дослідницьких математичних умінь.
В данной статье обозначена специфика динамики формирования исследовательских умений в
старшем школьном возрасте, выяснены исходные принципы и диагностика сформированности исследовательских умений старшеклассника. Выяснена дидактическая суть репродуктивного,
фрагментарного, рационального уровня формирования и усвоения исследовательских математических
умений.
In this article specificity of the forming of the research -development- test -evaluation work skills dynamics in the
secondary school age are identified, initial principals and diagnostics of the forming of the upperclassman research skills
are cleared. The didactic gist of the reproductive, fragmentary and rational level of the forming and learning of the
research mathematics skills is cleared.