У статті визначено базові категорії і поняття проблеми формування готовності майбутніх офіцерів
до організації виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби – готовність, виховання, виховна
діяльність, формування готовності. Проаналізовано психологічну структуру готовності майбутніх офіцерів
до виховної діяльності; сформульовано визначення провідної категорії дослідження – “формування готовності
майбутніх офіцерів до виховної діяльності”.
В статье определены базовые категории и понятия проблемы формирования готовности будущих
офицеров к организации воспитательной деятельности с военнослужащими срочной службы – готовность,
воспитание, воспитательная деятельность, формирование готовности. Проанализирована
психологическая структура готовности будущих офицеров к воспитательной деятельности;
сформулировано определение основной категории исследования – “формирование готовности будущих
офицеров к воспитательной деятельности”.
The article presents basic categories and concepts of future officers‟ preparedness for educational activity with
active military servicemen: preparedness, education, education activity, preparedness formation. It analyses
pschycological structure of future officers‟ preparedness for educational activity: the main category of investigation “the
formation of future officer‟s preparedness for educational activity” is formulated.