Стаття присвячена дослідженню особливостей розвитку креативності майбутніх вчителів музики в
контексті становлення індивідуального стилю їхньої педагогічної діяльності в навчально-виховному процесі
університету. Розкрито роль педагогічного керування творчою діяльністю дітей, визначено шляхи
формування готовності майбутніх вчителів музики до творчої роботи з дітьми, розвитку їхньої
креативності в контексті навчальних дисциплін ―Індивідуальний стиль педагогічної діяльності сучасного
педагога” та “Формування креативності дітей в естетичній діяльності”.
Статья посвящена исследованию особенностей развития креативности будущих учителей музыки в
контексте становления индивидуального стиля педагогической деятельности в учебно-воспитательном
процесс се педагогического университета. Раскрыта роль педагогического руководства творческой
деятельностью детей, обозначены пути развития их креативности в контексте учебных дисциплин
«Индивидуальный стиль педагогической деятельности современного педагога» и «Формирование
креативности детей в эстетической деятельности».
The research is devoted to the problem of creativity development of prospective teacher‟s of Music individual
style forming in the process of professional and pedagogical training. There has been revealed an importance of a
pedagogical guidance of the children‟s creative activity. There have been determined the ways to develop their creativity
taking in the scope of science disciplines “Individual style of pedagogical activity of modern teacher” and “Preschooler‟s
creativity formation within an aesthetic activity”.