У статті розглядається проблема розвитку професійної компетентності майбутнього викладача
ВНЗ засобами молодіжної музичної субкультури. Автором визначений зміст підготовки викладача та
студентів до більш глибокого осмислення музично-естетичних складових молодіжної музичної субкультури
та оволодіння інтерактивними методами, котрі стимулюють пожвавлення творчого інтересу студентів до
проблем музичної субкультури.
В статье рассматривается проблема развития профессиональной компетентности будущего
преподавателя ВУЗа средствами молодежной музыкальной субкультуры. Автором определено содержание
подготовки преподавателя и студентов к более глубокому осмыслению музыкально- эстетических
составляющих молодежной музыкальной субкультуры и овладению интерактивными методами, которые
стимулируют оживление творческого интереса студентов к проблеме музыкальной субкультуры.
The article discusses the development of future university teachers' professional competence by the means youth
music subculture. The author determined the content of training for teachers and students to a deeper understanding of
music and aesthetic components of youth music subcultures and mastery of interactive methods that stimulate the
revival of creative interest of students to the problem of musical subcultures.