В статті розкритті результатів теоретико-практичного дослідження формування професійних умінь
у студентів спеціальності “Початкове навчання” в процесі розв‟язання системи педагогічних задач. Наведені
елементи системи педагогічних задач. Представлені та охарактеризовані основні етапи та підсумки
дисертаційного дослідження за темою “Система педагогічних задач як засіб формування професійних умінь у майбутніх вчителів початкових класів”.
В статье раскрыты результаты теоретико-практического исследования формирования
профессиональных умений у студентов специальности “Начальное обучение” в процессе решения системы
педагогических задач. Приведены элементы системы педагогических задач. Представлены и
охарактеризованы основные этапы и итоги диссертационного исследования по теме “Система
педагогических задач как средство формирования профессиональных умений у будущих учителей начальных классов”.