Розкрито особливості засвоєння навички читання розумово відсталими молодшими школярами. Досліджено стан
читацької діяльності в розумово відсталих учнів першого класу. Визначено роль дидактичної гри у формуванні чи-
тацького інтересу та читацької навички у молодших школярів з порушенням інтелекту. Схарактеризовані дидактичні
ігри та цікаві завдання, які можна використовувати на уроці читання з розумово відсталими молодшими школярами.
Обгрунтовано необхідність застосування дидактичних ігор та цікавих завдань на уроці читання з розумово відсталими
учнями молодшого шкільного віку.
The features of mastering reading skills of mentally retarded primary school children are revealed. The state of reading
activity in mentally retarded pupils of the first grade is examined. The role of the didactic games in the formation
of reader’s interest and reader's skill in primary school children with intellectual disabilities is determined. Didactic
games and interesting tasks that can be used at reading lessons with mentally retarded primary school children are
characterized. The necessity of the use of didactic games and interesting assignments at reading lessons with mentally
retarded pupils of primary school age is proved.
Раскрыты особенности усвоения навыка чтения умственно отсталыми младшими школьниками. Исследовано со-
стояние читательской деятельности в умственно отсталых учеников первого класса. Определена роль дидактиче-
ской игры в формировании читательского интереса и читательского навыка младших школьников с нарушением
интеллекта. Охарактеризованы дидактические игры и интересные задания, которые можно использовать на уроке
чтения с умственно отсталыми младшими школьниками. Обоснована необходимость применения дидактических
игр и интересных заданий на уроке чтения с умственно отсталыми учащимися младшего школьного возраста.