Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бегека, Дмитро Анатолійович
dc.date.accessioned 2015-11-05T10:53:31Z
dc.date.available 2015-11-05T10:53:31Z
dc.date.issued 2015-11
dc.identifier.citation Бегека, Дмитро Анатолійович. Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. А. Бегека ; наук. кер. Р. М. Вернидуб ; М-во освіти і науки України ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - К. , 2015. - 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8397
dc.description.abstract Дисертація присвячена розробці моделі та теоретичному обґрунтуванню і експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів – іноземних філологів педагогічного університету. У результаті дослідження обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, досліджено основні вимоги і проблеми, визначено підходи, принципи і розроблено модель, визначено й охарактеризовано критерії, показники та рівні професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів. Експериментальна перевірка педагогічних умов підтвердила ефективність реалізації моделі професійної підготовки майбутніх магістрів. Застосування моделі, спецкурсу, методичного посібника, дотримання підходів і принципів підвищило якість підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів у порівнянні з традиційною схемою навчання. uk_UA
dc.description.abstract The thesis is devoted to develop the model and theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of professional training of future masters of foreign languages in the formation of professional communicative competence of students in pedagogical university. The study proved and tested pedagogical conditions, studied basic requirements and problems, identified principles and developed model in the context of the preparation of future professionals. The criteria, parameters and level of training of future masters to form professional foreign communicative competence of students are proved. Experimental verification of pedagogical conditions of realization of the model confirmed their effectiveness. The use of model, special courses and teaching aids have improved the quality of training future masters of Foreign Languages in the formation of professional communicative competence of students in comparison with traditional circuit training. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject професійна підготовка майбутніх магістрів uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject фахова іншомовна комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject підходи uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject модель професійної підготовки майбутніх магістрів uk_UA
dc.subject professional training of future masters uk_UA
dc.subject pedagogical conditions uk_UA
dc.subject professional foreign language communicative competence uk_UA
dc.subject approaches uk_UA
dc.subject principles uk_UA
dc.subject communicative oriented model uk_UA
dc.subject.classification 378.147 uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної компетентності студентів педагогічного університету uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу