DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8391
Title: Професійно орієнтовані технології навчання ІМ як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету
Other Titles: Professionally oriented learning techniques as means of professionally oriented foreign language teaching environment formation in the conditions of university
Authors: Петько, Людмила Василівна
Keywords: університет
студент
технології навчання
іноземна мова
професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище
университет
студент
технологии обучения
иностранный язык
профессионально ориентированная иноязычная учебная среда
university
student
learning techniques
foreign language
professionally oriented foreign language teaching environment
Issue Date: 2015
Publisher: Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс»
Citation: Петько Л.В. Професійно орієнтовані технології навчання ІМ як засіб формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: зб. наук. праць ; ред. М.Б.Євтух. Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 179−188. Pet’ko L.V. Profesiyno orіеntovanі tehnologiyi navchannya IM yak zasib formuvannya profesiyno orientovanogo inshomovnogo navchalnogo seredovischa v umovah universitetu [ Professionally oriented learning techniques as means of professionally oriented foreign language teaching environment formation in the conditions of university] / L.V.Petko // Mizhnarodniy naukoviy forum: sotsiologiya, psihologiya, pedagogika, menedzhment: zb. nauk. prats ; red. M.B.Evtuh. Kyiv, 2015. – Vyp. 18. – S. 179−188.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглянуто технології навчання в контексті формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету на прикладі ігрових, проектних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій, технології навчання у співпраці, технології проблемного навчання, технології «портфоліо». Обґрунтовується актуальність володіння іноземною мовою у майбутній професійній діяльності випускників вищої школи. Подано структурну схему педагогічної системи та модель співвідношення теорії, методики й педагогічної технології у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету.
Рассматриваются технологии обучения в контексте формирования профессионально ориентированной обучающей иноязычной среды в условиях университета на примере игровых, проектных, интерактивных и информационно-коммуникативных технологий, технологий обученияв сотрудничестве, технологий проблемного обучения, технологии «портфолио». Обосновывается актуальность владения иностранным языком в будущей профессиональной деятельности выпускников высшей школы. Представлены структурная схема педагогической системы и модель соотношения теории, методики и педагогической технологии в процессе формирования профессионально ориентированной обучающей иноязычной среды в условиях университета.
The article deals with the topical issue of using learning techniques in the Ukrainian higher education. The author analyses various view-points existing among scientists in pedagogy on learning techniques, e.g. Game Technologies, Student Team Learning (Cooperative Learning), Portfolio Method, Interactive Technologies, Information and Communication Technologies (ICTs), Projects Technologies, Problematic Learning Technologies. The urgency of foreign language knowledge in professional activity of future specialists are described. A structural diagram of the educational system and a model of correlation among theory, teaching methods and educational technologies in the process of professionally oriented foreign language teaching environment formation in the conditions of the University are presented for consideration.
Description: 1. Бондар В.І. Дидактика: підр. для студентів вищих пед.навч.закладів / В.І.Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 262 с. 2. Галайко Ю.А. Особливості організаційно-методичного супроводу професійної підготовки студентів у ВНЗ / Ю.А.Галайко // Збірник наукових праць Уманського університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : Мартинюк М. Т.]. – Умань : ППЖовтий, 2011. – Ч. 1. – С. 35–43. 3. Дмитренко Т.А. Новые образовательные технологии в высшей педагогической школе / Т.А.Дмитренко // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 8. – С. 26–30. 4. Малафіїк І.В. Дидактика: навч. посібник / І.В.Малафіїк. – К. : Кондор, 2005. – 398 с. 5. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних ун-тів / Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. [та ін.] ; за заг. ред. С.Ю.Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с. 6. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / под ред. Е.С.Полат. – М. : Изд. Центр «Академия», 2002. – 272 с. 7. Образцов П.И. Профессионально ориентированная технология обучения : особенности проектирования и конструирования / П И.Образцов // АlmaMater. – 2003. – № 10. – С. 14–17. 8. Поленова А.Ю. К проблеме ранней языковой профессионализации бакалавров в сфере экономики / А.Ю. Поленова, М.М.Постукян // Journal of Economic Regulation (Вопросы регулировaния экономики), 2014. – №1. – C. 129–133 9. Словник практичного психолога [Електронний ресурс] / [сост. С.Ю.Головін]. – Мінськ : АСТ, Харвест, 1998. – 800 с. Режим доступу : http://enc.com.ua/velika-psixologichna-enciklopediya/indu-intu/101860-interakcionizm.html 10. Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе: учебное пособие для вузов / Д.В.Чернилевский. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 437 с. 11. Уваров А.Ю. Кооперация в обучении: групповая работа// Учитель и ученик; возможность диалога и понимания. Т.2. – М., 2002. – с. 69-80 12. Johnson David W. Cooperative Learning Returns To College / David W.Johnson, Roger T.Johnson, Karl A.Smith // Change. – 1998. – July/August. – P. 27–35. 13. Hurst Melissa. Social Self Theory [Web site]. – Access mode : http://study.com/academy/lesson/george-herbert-mead-the-self-me-i.html 14. Kagan Spencer. The Structural Approach to Cooperative Learning [Web Site] / Spencer Kagan // Educational Leadership. – December 1989/January 1990. – P. 12–15. – Access mode : http://www.ascd.org/ASCD/pdf/journals/ed_lead/el_198912_kagan.pdf
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8391
ISSN: 2307-4825
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pet'ko LV p. 179.pdfфахова стаття2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.