В статье исследуются художественные фантастические образы как факт вербализации ментальных процессов (сознательного и несознательного характера) с точки зрения когнитивной
лингвистики в аспекте теории фреймов. В ходе анализа образов научно-биологической фантастики
выявлено, что в их основе лежит категория зооморфизма. В статье подробно представлена система
фрейма’животное’. Основным механизмом создания образов является агглютинация
У статті досліджуються художні фантастичні образи як факт вербалізації ментальних процесів (свідомого та несвідомого характеру) з позицій когнітивної лінгвістики в аспекті теорії
фреймів. У ході аналізу образів науково-біологічної фантастики з’ясовано, що в їх основі лежить
категорія зооморфізму, що потребувало розробки системи фрейма’тварина’. Основним механізмом
створення образу є аглютинація
The article is devoted to research of an art fantastic image as аfact of verbalization of mental processes
(conscious and unconscious character) from the point of view of cognitive linguistics in aspect of the theory of
frames. While analyzing the images of science-biological fiction it was revealed, that the categories of
zoomorphism is in their basis, that demanded working out the system of frame ’an animal’. Agglutination is
the main mechanisms of image’s creation