DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 4(9) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/836
Title: Сучасні мистецько-педагогічні парадигми підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Authors: Сташук, О.А.
Keywords: мистецтво і освіта
дидактичні принципи
особистість учня
arts and education
didactic principles
individual student
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Сташук О.А. Сучасні мистецько-педагогічні парадигми підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О.А. Сташук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 97-100
Abstract: В статті розглянуті деякі проблеми художньо-педагогічної освіти. Увага приділяється окремим дидактичним принципам, які використовуються на заняттях з образотворчого мистецтва. Виділяються суб'єктивовані дидактичні принципи, котрі більше орієнтовані на особистість учня
The article deals with some problems of art education. Attention is given to individual didactic principles used on the lessons with art. Select the subjective didactic principles which more focused on individual student
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/836
Appears in Collections:Випуск 4(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2007_97-100.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.