DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 51 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8168
Title: Розвиток креативності майбутніх дизайнерів в їх викладацькій діяльності
Authors: Лазаренко, Н.Ю.
Keywords: підготовка дизайнерів
креативність
креативне мислення
професійна підготовка
preparation of design
creativity
creative thinking
training
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Лазаренко Н.Ю. Розвиток креативності майбутніх дизайнерів в їх викладацькій діяльності / Н. Ю. Лазаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 167-174.
Abstract: У статті приділено увагидоролі дизайнерської підготовки належного рівня. Зроблено пошук засобів, які б впливали на розвиток креативності майбутніх дизайнерів в їх викладацької діяльності.Визначено основні параметри креативності дизайнера, та означено фактори, які сприяють її формуванню та розвитку. Означені характерні риси педагогічної креативностімайбутнього дизайнера, готового до викладацької діяльності.
The paper paid attention to the role of design appropriate level of training. Make search tools that have influenced the development of future designers creativity in their teaching. The main parameters of the creativity of the designer, and is defined factors that contribute to the formation and development of this features pedagogical creativity of the designer of the future, ready to teaching.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8168
Appears in Collections:Випуск 51

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lazarenko.pdf370.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.