DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 51 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8152
Title: Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій
Authors: Гуревич, Р. С.
Keywords: інтеграція
інтеграція
учитель технологій (трудового навчання)
зміст освіти
міжпредметні зв’язки
рівні дидактичної інтеграції
integration
technology teacher (labor studies)
educational content
interdisciplinary communication
didactic level integration
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гуревич Р. С. Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій / Р. С. Гуревич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 97-103.
Abstract: Розглядаються сучасні тенденції підготовки учителя технологій, засновані на ідеях інтеграції техніки та технології в навчанні. Розкриваються шляхи інтеграції навчальних предметів і умови, необхідні для такої діяльності.
Розглядаються сучасні тенденції підготовки учителя технологій, засновані на ідеях інтеграції техніки та технології в навчанні. Розкриваються шляхи інтеграції навчальних предметів і умови, необхідні для такої діяльності.
Modern tendencies of vocational training teachers’ preparation, based on the ideas of integration of science and technology, education and production as well as the idea of changing the contents of education, are studied. The ways of integrating subjects and the conditions of this integration are defined.
Modern tendencies of vocational training teachers’ preparation, based on the ideas of integration of science and technology, education and production as well as the idea of changing the contents of education, are studied. The ways of integrating subjects and the conditions of this integration are defined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8152
Appears in Collections:Випуск 51

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurevich.pdf155.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.