Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Індивідуально-орієнтований підхід до організації навчального процесу у вищій школі як спосіб покращення ефективності навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Літвінова, М. Б. uk_UA
dc.contributor.author Штанько, О. Д. uk_UA
dc.contributor.author Борко, В. П. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-15T10:07:22Z
dc.date.available 2015-09-15T10:07:22Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Індивідуально-орієнтований підхід до організації навчального процесу у вищій школі як спосіб покращення ефективності навчання / М. Б. Літвінова, О. Д. Штанько, В. П. Борко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 159-163. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8085
dc.description.abstract На основі аналізу результатів тестування студентів технічних спеціальностей з дисциплін природничо-математичного циклу обґрунтовується необхідність реалізації суб’єкт-суб’єктної моделі навчання і приводяться елементи організації навчального процесу.
dc.description.abstract На основе анализа результатов тестирования студентов технических специальностей по дисциплинам естественно-математического цикла обосновывается необходимость реализации субъект-субъектной модели обучения и приводятся элементы организации учебного процесса
dc.description.abstract On the basis of analysis of results of testing of students of technical specialities on disciplines of naturally-mathematical cycle the necessity of realization of subject-to-subject model of educating is grounded and elements over of organization of educational process are brought.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject навчання
dc.subject суб’єкт-суб’єктна модель
dc.subject тестування
dc.subject навчально-виховний процес
dc.subject обучение
dc.subject субъект-субъектная модель
dc.subject тестирование
dc.subject учебно-воспитательный процесс
dc.subject educating
dc.subject subject-to-subject model
dc.subject testing
dc.subject educational process
dc.title Індивідуально-орієнтований підхід до організації навчального процесу у вищій школі як спосіб покращення ефективності навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу