ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Літвінова, М. Б. | uk_UA |
dc.contributor.author | Штанько, О. Д. | uk_UA |
dc.contributor.author | Борко, В. П. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-15T10:07:22Z | |
dc.date.available | 2015-09-15T10:07:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Індивідуально-орієнтований підхід до організації навчального процесу у вищій школі як спосіб покращення ефективності навчання / М. Б. Літвінова, О. Д. Штанько, В. П. Борко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 159-163. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8085 | |
dc.description.abstract | На основі аналізу результатів тестування студентів технічних спеціальностей з дисциплін природничо-математичного циклу обґрунтовується необхідність реалізації суб’єкт-суб’єктної моделі навчання і приводяться елементи організації навчального процесу. | |
dc.description.abstract | На основе анализа результатов тестирования студентов технических специальностей по дисциплинам естественно-математического цикла обосновывается необходимость реализации субъект-субъектной модели обучения и приводятся элементы организации учебного процесса | |
dc.description.abstract | On the basis of analysis of results of testing of students of technical specialities on disciplines of naturally-mathematical cycle the necessity of realization of subject-to-subject model of educating is grounded and elements over of organization of educational process are brought. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | навчання | |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктна модель | |
dc.subject | тестування | |
dc.subject | навчально-виховний процес | |
dc.subject | обучение | |
dc.subject | субъект-субъектная модель | |
dc.subject | тестирование | |
dc.subject | учебно-воспитательный процесс | |
dc.subject | educating | |
dc.subject | subject-to-subject model | |
dc.subject | testing | |
dc.subject | educational process | |
dc.title | Індивідуально-орієнтований підхід до організації навчального процесу у вищій школі як спосіб покращення ефективності навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |