Розглядається імідж України, що формується закордонними засобами масової
інформації. Аналізуються статті, присвячені Україні й опубліковані в2011-2012 роках
напередодні Євро-2012. Зроблено висновок про те, що поліпшення іміджу України можливе
тільки в тому випадку, якщо вдасться знайти дієві методи роботи зі світовими засобами
масової комунікації з метою формування їхньої позитивної думки про Україну.
Рассматривается имидж Украины, который формируется зарубежными
средствами массовой информации. Анализируются статьи, посвященные Украине и
опубликованные в2011-2012 годах в преддверии Евро-2012. Сделан вывод о том, что
улучшение имиджа Украины возможно только в том случае, если удастся найти
действенные методы работы с мировыми средствами массовой коммуникации в целях
формирования их положительного мнения об Украине.
The article deals with the image of Ukraine, which is formed by foreign media. Analyzed
articles about Ukraine and published in 2011-2012 years, just prior to Euro-2012. The conclusion
is that it is possible to improve the image of Ukraine only be able to find effective ways to work with
the global media communications to forming their positive opinions about Ukraine.