Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Галина Михайлівна
dc.date.accessioned 2015-09-08T13:22:12Z
dc.date.available 2015-09-08T13:22:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Олійник, Галина Михайлівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Г. М. Олійник ; наук. кер. А. Й. Капська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 22 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7996
dc.description.abstract У дисертації визначено поняття «готовність майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності», обґрунтовано модель підготовки майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів; визначено особливості організації освітньо-дозвіллєвої діяльності з учнями 5-7 класів; охарактеризовано функціональне поле соціального педагога в освітньо-дозвіллєвій діяльності з учнями; окреслено критерії, показники та визначено рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності; впроваджено змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів. uk_UA
dc.description.abstract The essence of the concept of “future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities” has been justified. It has been substantiated the model of future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities of pupils in the 5th-7th grades; defined the peculiarities of educational and leisure activities with pupils in the 5th-7th grades; characterized the functional field of social pedagogues in educational and leisure activities with pupils; outlined the criteria, indicators and levels of future social pedagogues’ readiness for organizing of educational and leisure activities. The content-technological providing of future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities of pupils in the 5th-7th grades has been proved and implemented. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Редакційно-видавничий відділ Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject дозвілля uk_UA
dc.subject майбутній соціальний педагог uk_UA
dc.subject освітньо-дозвіллєва діяльність uk_UA
dc.subject готовність до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності uk_UA
dc.subject педагогічна модель uk_UA
dc.subject змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject leisure uk_UA
dc.subject future social pedagogue uk_UA
dc.subject educational and leisure activities uk_UA
dc.subject training for organizing of educational and leisure activities uk_UA
dc.subject readiness for organizing of educational and leisure activities uk_UA
dc.subject pedagogical model uk_UA
dc.subject content-technological providing of future social pedagogues‘ training uk_UA
dc.subject.classification 378:37.013.42+379.8 uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу