Суть розробки, основні результати:
1. Концепція мовної освіти в Україні (проект). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //www.google.com.ua/earch?g=концепція+мовної+освіти+україні&je=
2. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посібник / за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навчальна книга «Богдан», 2010. – 384 с.
3. Кисельова Н. Офіційна багатомовність − основна тенденція державної мовної політики сучасних держав // Освіта України. − № 13−14. – С. 3.
4. Про Концепцію організації підготовки магістрів в Україні / Наказ Міністерства освіти і науки України № 99 від 10.02.2010. – [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://news.yurist-online.com/laws/12762.
5. Петько Л. В., Ніколаєнко В. В. Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальності 8.03040201 «Правознавство»: навч. посібник для студентів, бакалаврів та аспірантів ВНЗ. – 2 вид., доп. і випр. / за ред. Б. І. Андрусишина. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – 149 с.
6. Гребінник Л. В., Петько Л. В., Ніколаєнко В. В. Німецька мова для вступників до магістратури зі спеціальностей: 8.03010401 «Політологія», 8.03040201 «Правознавство»: навч. посібник для студентів, бакалаврів, аспірантів та викладачів ВНЗ. – 2 вид., стер. / за ред. Б. І. Андрусишина, Гончарова В. І. – К. : Ун-т «Україна», 2011. – 170 с.
7. Скубашевська О. С. Філософія інноваційного розвитку освіти інформаційного суспільства (світоглядно-філософський аналіз) : монографія. − К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – 315 с.