DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7966
Title: Щодо підходів розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах
Other Titles: Approach methods of development pupil's personality in German speaking countries
Authors: Петько, Людмила Василівна
Keywords: талановиті учні
індивідуальність
розвиток
німецькомовні країни
талантливые ученики ученики
индивидуальность
развитие
немецкоязычные страны
talented pupils
individuality
German speaking countries
Issue Date: Dec-2008
Publisher: К. : ТОВ «Інформаційні системи»
Citation: Петько Л.В. Щодо підходів розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах // Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в навчально-виховній системі МАН України : Тр. наук.-практ конф.10-11 грудня 2008 р., ІОД АПН України). – К. : ТОВ «Інформаційні системи», 2008. – С. 136–139. Pet'ko L.V. Shhodo pidhodiv rozvytku indyvidual'nosti uchnja v nimec'komovnyh krai'nah [Approach methods of development pupil's personality in German speaking countries] // Rozvytok tvorchyh zdibnostej uchnivs'koi' molodi v navchal'no-vyhovnij systemi MAN Ukrai'ny : Tr. nauk.-prakt konf.10-11 grudnja 2008 r., IOD APN Ukrai'ny). – K. : TOV «Informacijni systemy», 2008. – S. 136–139.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті розглядаються підходи розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах: Німеччині, Швейцарії.
В статье рассматриваются подходы к развитию индивидуальности учеников в немецкоговорящих странах: Германии, Швейцарии.
The article is devoted ways of development pupil's personality in german-speaking countries: German, Switzerland.
Description: 1. Council of Europe, Committee of Ministers, Recommendation Rec (2002) 12 of Committee of Ministers to member states on education for democratic citizenship (Adopted by the Committee of Minister on 16 October 2002 at the 812 meeting of Ministers' Deputies). 2. Citizenship Education at School in Europe. – European Commission (Directorate-General for Education and Culture). – 2005. – 68p. – http://www.eurydice.org 3. Methodology of international project work /Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати. – Київ, 2003. – С. 137. – 142с. 4. Валлон А. Психическое развитие ребёнка. – СПб: Питер, 2001 5. Довженко О. Какова наша школа по результатам международного сравнения // Народное образование. – 2002. – №7. – С. 17–22. 6. Петько Л.В. Формування соціально-комунікативної активності підлітків в процесі вивчення ними англійської мови // Іноземні мови. – 2005. – № 3. – С. 22–23. 7. Смирнова Е.А. Швейцария: направления педагогического поиска. М. –Педагогика. – 2001. – №4. – С. 93–98.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7966
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pet'ko L.V., 2008. Shhodo pidhodiv rozvytku indyvidual'nosti.pdfтези конференції118.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.