ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Харламенко, Валентина Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2015-08-29T18:33:38Z | |
dc.date.available | 2015-08-29T18:33:38Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Харламенко, Валентина Борисівна. Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. Б. Харламенко ; наук. кер. В. К. Сидоренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7957 | |
dc.description.abstract | Дисертація містить аналіз методичного забезпечення профорієнтаційної підготовки вчителя трудового навчання у вищих педагогічних закладах. У роботі обґрунтовано систему профорієнтаційної підготовки вчителя трудового навчання, визначені показники та рівні даної підготовки, розроблено і експериментально апробовано навчальну програму "Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи". Теоретично обґрунтовані й експериментально перевірені результати проведеного дослідження можуть бути використані як науково-методична основа для вдосконалення процесу вивчення курсу "Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи" майбутніми вчителями трудового навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена проблеме профориентационной подготовке будущих учителей трудового обучения, как неотъемлемой части их профессиональной деятельности. На основе психолого-педагогической, философской, методической литературы в работе рассмотрены понятия "система", "профессиональное самоопределение", "профессиональная ориентация", "готовность". Определены их содержание. Отмечено, что использования данной учебной программы в процессе профориентационной подготовки дает возможность усовершенствовать профессиональную подготовку учителя трудового обучения. | uk_UA |
dc.description.abstract | The dissertation contains analysis labour of the methodical maintenance of the professional training teachers at the higher pedagogical establishments. The system of professional labour training orientation of teachers is proved, the educational programme “ Professional orientation and methods of professional orientation work ” is worked up. The definition of the system of professional orientations was made on the basis of the analysis of the approach to the system of professional orientations. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | профорієнтаційна система | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | професійна орієнтація | uk_UA |
dc.subject | профорієнтаційна підготовка | uk_UA |
dc.subject | профорієнтаційна готовність | uk_UA |
dc.subject | профориентационная система | uk_UA |
dc.subject | профессиональное самоопределение | uk_UA |
dc.subject | профессиональная ориентация | uk_UA |
dc.subject | профориентационная подготовка | uk_UA |
dc.subject | профориентационная готовность | uk_UA |
dc.subject | professional orientation system | uk_UA |
dc.subject | professional self-determination | uk_UA |
dc.subject | professional orientation | uk_UA |
dc.subject | professional orientation Labor training | uk_UA |
dc.subject | readiness for professional orientation | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.147:371.13.337.38 | uk_UA |
dc.title | Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Didactic basis of the course of the professional orientation in Labour training | |
dc.type | Other | uk_UA |