Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харламенко, Валентина Борисівна
dc.date.accessioned 2015-08-29T18:33:38Z
dc.date.available 2015-08-29T18:33:38Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Харламенко, Валентина Борисівна. Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. Б. Харламенко ; наук. кер. В. К. Сидоренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7957
dc.description.abstract Дисертація містить аналіз методичного забезпечення профорієнтаційної підготовки вчителя трудового навчання у вищих педагогічних закладах. У роботі обґрунтовано систему профорієнтаційної підготовки вчителя трудового навчання, визначені показники та рівні даної підготовки, розроблено і експериментально апробовано навчальну програму "Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи". Теоретично обґрунтовані й експериментально перевірені результати проведеного дослідження можуть бути використані як науково-методична основа для вдосконалення процесу вивчення курсу "Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи" майбутніми вчителями трудового навчання. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме профориентационной подготовке будущих учителей трудового обучения, как неотъемлемой части их профессиональной деятельности. На основе психолого-педагогической, философской, методической литературы в работе рассмотрены понятия "система", "профессиональное самоопределение", "профессиональная ориентация", "готовность". Определены их содержание. Отмечено, что использования данной учебной программы в процессе профориентационной подготовки дает возможность усовершенствовать профессиональную подготовку учителя трудового обучения. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation contains analysis labour of the methodical maintenance of the professional training teachers at the higher pedagogical establishments. The system of professional labour training orientation of teachers is proved, the educational programme “ Professional orientation and methods of professional orientation work ” is worked up. The definition of the system of professional orientations was made on the basis of the analysis of the approach to the system of professional orientations. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject профорієнтаційна система uk_UA
dc.subject професійне самовизначення uk_UA
dc.subject професійна орієнтація uk_UA
dc.subject профорієнтаційна підготовка uk_UA
dc.subject профорієнтаційна готовність uk_UA
dc.subject профориентационная система uk_UA
dc.subject профессиональное самоопределение uk_UA
dc.subject профессиональная ориентация uk_UA
dc.subject профориентационная подготовка uk_UA
dc.subject профориентационная готовность uk_UA
dc.subject professional orientation system uk_UA
dc.subject professional self-determination uk_UA
dc.subject professional orientation uk_UA
dc.subject professional orientation Labor training uk_UA
dc.subject readiness for professional orientation uk_UA
dc.subject.classification 378.147:371.13.337.38 uk_UA
dc.title Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання uk_UA
dc.title.alternative Didactic basis of the course of the professional orientation in Labour training
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу