Суть розробки, основні результати:
1. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: визначення, викладання, оцінювання. – К.: Ленвіт, 2003. – 261 с.
2. Костикова І. І. Особливості використання електронних засобів у навчанні англійської мови // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. пр. / Ін-т педагогіки АПН України. – К.: Педагогічна думка, 2006. – Вип. 6. – С. 56–67.
3. Скляренко Н. К., Голованчук Л. Г. Формування соціокультурної компетенції учнів за навчально-методичними комплексами серії «English Through Communication» // Іноземні мови. – 2003. – №1. – С. 9– 10.
4. Петько Л. В. Методика навчання англійської мови студентів коледжу: Навч.-метод. посібник / За ред.. В. В. Ніколаєнко. – К.: Логос, 2010. – 236 с.
5. Петько Л. В. Навчально-методичний комплекс з навчання англійської мови студентів коледжів усіх напрямів підготовки: Навч.-метод. посібник / За ред. В. В. Ніколаєнко. – К.: Логос, 2010. – 90 с.
6. Шостак О. Г., Кузнєцов В. О., Любенецька О. О. Англійська мова для студентів технічних спеціальностей: Навч. посібник у 2-х ч. – К.: Вид-во Європейського університету, 2008.
7. Нелюбин Л. Л. Иллюстрированый военно-технический словарь (русский, английский, французский и испанский язики) /Под ред. Зломанова В. А. – М.: Воениздат, 1968. – 484 с.
8. Лутковська Н. М. Навчально-методичний комплекс для формування у майбутніх економістів професійно спрямованої лексичної компетенції з використання відеофонограми // Іноземні мови. – 2008. – № 3. – С. 37–43.
9. Програма з англійської мови для професійного спілкування / Бакаєва Г. Є., Борисенко О. А.. Зуєнок І. І. та ін. – К.: Ленвіт, 2005. – 154 с.