Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль експресивності російського дитячого фольклору у формуванні мовної особистості дитини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зозуля, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2015-08-10T12:07:10Z
dc.date.available 2015-08-10T12:07:10Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Зозуля, Наталія Василівна. Роль експресивності російського дитячого фольклору у формуванні мовної особистості дитини : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / Н. В. Зозуля ; наук. кер. Л. П. Іванова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 17 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7910
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню ролі засобів і прийомів вираження експресивності на матеріалі творів чотирьох жанрів російського дитячого колискового фольклору (пестушок, забавлянок, примовок та колискових пісень).Проаналізовано текстові, лексико-семантичні, граматичні, фонетичні та ритмомелодійні особливості текстів кожного жанру і визначено їх місце у формуванні мовної особистості дитини. Описано інваріантну частину мовної моделі світу, з’ясовано її роль у процесі навчання та розвитку дитини. Досліджено засоби і прийоми створення експресивності, що використовуються у кожному жанрі і беруть участь у вираженні граматико-парадигматичних, семантико-синтаксичних та асоціативних відношень, виробленні своєрідних стереотипів та кліше. uk_UA
dc.description.abstract В диссертации на материале произведений четырех жанров русского детского колыбельного фольклора (пестушек, потешек, прибауток и колыбельных песен) исследуются средства и приемы создания экспрессивности в процессе формирования языковой личности ребенка. Анализируются текстовые, лексико-семантические, грамматические, фонетические и ритмомелодические особенности текстов каждого жанра; описывается инвариантная часть языковой модели мира, выясняется ее роль в процессе обучения и развития ребенка; исследуются средства и приемы экспрессивности, которые используются в каждом конкретном жанре и принимают участие в формировании и усвоении грамматико-парадигматических, семантико-синтаксических и ассоциативных отношений, выработке своеобразных стереотипов и клише. uk_UA
dc.description.abstract In this dissertation researches creation expression means and methods in process of forming of language personality of a child, on the basis of works of four genres of children lullaby’s folk-lore: nurslings, from the verb – nurse; amusing, from amuse oneself; facetious sayings and lullabies. There are analyzed text, vocabulary-semantic, grammar, phonetic and rhythmic-melodical text features of every genre; is described invariant part of language peace model, cleared up its role in studying and children’s development process; are researched expression means and methods, which are used in every specific genre and takes part in forming and learning of grammar-paradigmatic, semantic-syntactical and associate relations, working – our of original stereotypes and cliches. The results of this researching can be used for analysis of expression means and methods in other genres of children’s folk-lore and in future studying of language features in children’s literature works. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject експресивність uk_UA
dc.subject мовна картина світу uk_UA
dc.subject мовна особистість дитини uk_UA
dc.subject онтогенез мовлення uk_UA
dc.subject дитячий фольклор uk_UA
dc.subject пестушки uk_UA
dc.subject забавлянки, примовки, колискові пісні uk_UA
dc.subject евалюативи uk_UA
dc.subject ритм uk_UA
dc.subject синтаксичний паралелізм uk_UA
dc.subject экспрессивность uk_UA
dc.subject языковая картина мира uk_UA
dc.subject языковая личность ребенка uk_UA
dc.subject онтогенез речи uk_UA
dc.subject детский фольклор uk_UA
dc.subject пестушки uk_UA
dc.subject потешки, прибаутки, колыбельные песни uk_UA
dc.subject эвалюативы uk_UA
dc.subject ритм uk_UA
dc.subject синтаксический параллелизм uk_UA
dc.subject expression uk_UA
dc.subject language peace model uk_UA
dc.subject language personality of a child uk_UA
dc.subject ontogenesis of language uk_UA
dc.subject children’s folk-lore uk_UA
dc.subject nurslings uk_UA
dc.subject amusing, facetious sayings, lullabies uk_UA
dc.subject avamoatives uk_UA
dc.subject rhythm uk_UA
dc.subject syntactic parallelism uk_UA
dc.subject.classification 811.161.1:398 uk_UA
dc.title Роль експресивності російського дитячого фольклору у формуванні мовної особистості дитини uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу