DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет іноземної філології » Наукові праці Факультету іноземної філології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7871
Title: Вивчення гендерних ролей та взаємовідносин у сім’ї зі студентами ВНЗ на практичних заняттях з іноземної мови
Other Titles: Studing of gender roles and interaction in the family with the future social teachers in a higher education institution for the practice work in the process of foreign language learning
Authors: Петько, Людмила Василівна
Keywords: формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища
професійна мобільність
ґендерні ролі
сім’я
соціальна педагогіка і психологія
студенти
іноземні мови
профессионально ориентированная иноязычная среда обучения
профессиональная мобильность
гендерные роли
семья
соціологія
социальная педагогика и психология
студенты
иностранные языки
formation of professionally oriented foreign language learning environment
professional mobility
gender roles
family
social pedagogics and psychology
students
foreign languages
Issue Date: 2012
Publisher: К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова
Citation: Петько Л.В. Вивчення гендерних ролей та взаємовідносин у сім’ї зі студентами ВНЗ на практичних заняттях з іноземної мови / Л.В.Петько // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка: зб. наук. праць [за ред. А.Й.Капської]. – Вип. 14 (частина ІІ). – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2012. – С. 112–123. Pet'ko L.V. Vyvchennja gendernyh rolej ta vzajemovidnosyn u sim’i' zi studentamy VNZ na praktychnyh zanjattjah z inozemnoi' movy [Studing of gender roles and interaction in the family with the future social teachers in a higher education institution for the practice work in the process of foreign language learning] / Naukovyj chasopys NPU imeni M.P.Dragomanova. Serija 11. Social'na robota. Social'na pedagogika: zb. nauk. prac'. – Vyp. 14 (chastyna II). – K. : Vyd-vo NPU imeni M.P. Dragomanova. – 2012. – S. 112–123.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті описується процес навчання іноземній мові у ВНЗ в контексті розвитку професійних компетенцій і підготовки до практичної роботи майбутніх соціальних працівників шляхом формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища.
В статье описывается процесс обучения иностранному языку в ВУЗах в контексте развития профессиональных компетенций и подготовки к практической работе будущих социальных педагогов путём формирования профессионально ориентированной иноязычной среды обучения.
Pet’ko Ludmyla Vasylivna. Studing of gender roles and interaction in the family with the future social teachers in a higher education institution for the practice work in the process of foreign language learning (on the example of the film «The Sound of Music», USA, Director R. Wise, 1965) The article describes the process of formation of professional competences in the process of foreign language teaching for students of social pedagogic course in high school in preparation for the practical work of future social workers.
Description: 1. Бондаровська В.М. Ґендерний паритет у сім’ї: соціально-психологічні засади // Формування ґендерного паритету в контексті сучасних соціально-економічних перетворень: Тр. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 5–7 грудня 2002 р.). – К. : Державний інститут проблем сім’ї та молоді, 2002. 2. Ґендер [Електронний варіант]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/ 3. Добсон Ч. Джеймс. Родителям и молодожёнам: доктор Добсон отвечает на ваши вопросы. – М. : Центр общечеловеческих ценностей, 1991. – 576 с. 4. Загуменов С.Н. Личностные и социально-психологические детерминанты ґендерных различий в системе межличностных отношений : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.01 / Сергей Николаевич Загуменов. – М., 2008. – 26 с. 5. Звуки музики [Електронний варіант]. – Режим доступу : http://www.kinopoisk.ru/level/1/film/7665/ 6. Клёцина И.С. Гендерная идентичность и права человека: психологический аспект / Права человека и проблемы идентичности в России и в современном мире / под ред. Малиновой О.Ю., Сунгурова А.Ю. СПб. : Норма, 2005. – С. 167–184. 7. Макклелланд Д. Мотивация человека. – СП. : Питер, 2007. – 1146 с. 8. На шляху ґендерної рівності: Методично-бібліографічні матеріали / відп. за випуск Сльозка О. – Чернігів : ОУНБ ім. В.Г. Короленка, 2010. – 22 с. 9. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика: монографія / Л.В. Петько. – К. : Ун-т «Україна», 2010. – 268 с.: бібліограф.: С. 249–267 (13,5 др.арк.). 10. Турецкая Г.В. Страх успеха: психологическое исследование феномена // Психологический журнал. – 1998. – Т. 19. – № 1. – С. 37–46. 11. Хабаров И.П. Ґендерные особенности современных подростков в условиях нивелирования традиционных отношений мужчин и женщин (на материале изучения сельских подростков саха) : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.13 / Иосиф Петрович Хабаров. М., 2003. – 20 с. 12. Global Gender Gap Report [Електронний варіант]. – Режим доступу : http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Gender_Gap_Report 13. Horner M., Fleming J. The Motive to Avoid Success // Motivation and Personality : Handbook of Thematic Content Analysis. N.Y.,1992. 14. Hаusmann R. Global Gender Gap Report 2010 // Richard Housmann, Laura D.Tyson, Sandra Zahidi. – 362 с. [Електронний варіант]. – Режим доступу : http://www.scribd.com/doc/40423567/The-Global-Gender-Gap-Report-2010 15. Небава. М.І. Теорія макроекономіки [Електронний варіант]. – Режим доступу : http://posibnyky.vntu.edu.ua/makro_ek/7.htm 16. Нечволод Л.І. Сучасний словник іншомовних слів. – Харків : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2007. – 768 с. 17. Master Mobilitat [Електронний варіант]. – Режим доступу : http://www.ee.ethz.ch/de/unser-angebot/lehre/master/mobilitaet.html
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7871
Appears in Collections:Наукові праці Факультету іноземної філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pet'ko L.V. Vyvchennja gendernyh rolej 2012.pdfфахова стаття11.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.