Описано дитячий туризм у поєднанні з краєзнавством, пошуково-експедиційною роботою, що є важливим напрямом шкільного життя. Розглядається методика виховання підлітків у процесі туристської діяльності на прикладі туристських клубів, організованих в українських школах. Акцентується увага на стимулюванні таких якостей особистості підлітка як самостійність, самодисципліна, самодіяльність.
Описаны детский туризм в сочетании с краеведением, поисково-экспедиционной работой, является важным направлением школьной жизни. Рассматривается методика воспитания подростков в процессе туристской деятельности на примере туристских клубов, организованных в украинских школах. Акцентируется внимание на стимулировании таких качеств личности подростка как самостоятельность, самодисциплина, самодеятельность.
Described children tourism combined with local lore, search and expeditionary work, which is an important area of school life. We consider the method of education of teenagers in the tourist activity on the example of tourism clubs organized in Ukrainian schools. Attention is focused on promoting adolescent personality traits such as independence, self-discipline, initiative.