Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дегтярьова, Неля Валентинівна
dc.date.accessioned 2015-07-22T12:03:41Z
dc.date.available 2015-07-22T12:03:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Дегтярьова, Неля Валентинівна. Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Дегтярьова ; наук. кер. Ю. С. Рамський ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7861
dc.description.abstract У дисертації теоретично й експериментально обґрунтованодоцільність впровадження методичної системиформування інформатичних компетентностей учнів старших класів при використанні комплексних завдань з інформатики.Уточнено сутність поняття «комплексні завдання» та досліджено використання комплексних завдань як засобу навчання інформатики та в контексті здійснення діагностування навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики. Визначеноінформатичні компетентності, їх окремі компоненти (когнітивний, діяльнісний, мотиваційний, інтелектуальний, особистісний)та шляхи їх формування учнями.Розроблена система комплексних завдань для проведення практичних робіт з інформатики для старших класів загальноосвітніх шкіл, що може бути використана в процесі навчання інформатики за навчальною програмою рівня стандарту, академічного рівня. Обґрунтовано, що для набуття учнями інформатичних компетентностейдоцільно поєднувати різні типи завдань при виконанні практичної роботи. Розробленометодичні рекомендації щодо створення та використання комплексних завдань для проведення практичних робіт з інформатики; досліджено процес здійснення діагностування навчальних досягнень учнів старших класів та навчання в цілому інформатики в загальноосвітніх школах. Експериментально перевірено результативність запропонованих компонентів методичної системи формування інформатичних компетентностей учнів старших класів при використанні комплексних завдань. uk_UA
dc.description.abstract In the thesis theoretically and experimentally substantiated methods of forming of the computer science competencies of senior students when using complex tasks during carrying out of practical works. The concept of «computer competence», their separate components (cognitive, activity, motivation, personal, intellectual, and the ways of their formation disciples. It is proved that for acquisition by students of the computer science competencies is expedient to combine different types of jobs when doing practical work. Developed methodical recommendations on creation and use of integrated tasks for carrying out of practical works on computer science. Clarified the essence of such concepts as «monitoring» and «diagnosis» of educational activity of students; the process of implementation of the diagnosis of learning achievements of pupils of the senior classes and training in General, Informatics in secondary schools. Experimentally verified the effectiveness of the proposed components of the methodical system of formation of the computer science competencies of pupils of the senior classes based on complex tasks. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject інформатичні компетентності uk_UA
dc.subject комплексні завдання uk_UA
dc.subject старша школа uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject моніторинг uk_UA
dc.subject діагностування навчальних досягнень учнів uk_UA
dc.subject computer competence uk_UA
dc.subject complex jobs uk_UA
dc.subject high school uk_UA
dc.subject key competencies uk_UA
dc.subject monitoring uk_UA
dc.subject diagnostics of students ' academic achievements uk_UA
dc.subject.classification 373.3:371.32:004 uk_UA
dc.title Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу