Висвітлено завдання і концепцію єдиного на теренах Європи Міжнародного дитячого конкурсу "Good Luck", організацію та умови його проведення, вимоги до учасників. Проаналізовано участь дітей, представників з України, в цьому конкурсі. Автор зазначає, що самам ідея проведення конкурсу - на основі театру створити конкурс-дійство - прецедент у сучасній педагогіці. Такий захід є прикладом об'єднання зусиль для вирішення актуальних питань освіти та виховання підростаючого покоління. Автор окреслює роль учителя іноземної мови та педагогічні технології у навчанні дітей іноземним мовам
Отражено задачи и концепцию Международного детского конкурса английского языка "Good Luck", условия и организацию его проведения, требования к участникам. Проанализовано участие команды детей с Украины в этом конкурсе. Отмечено, что идея конкурса бизируется на основе театра, создания конкурса-действия, а это прецедент в современной педагогике. Такое мероприятие является примером объединения усилий для решения актуальных вопросов образования и воспитания подрастающего поколения.
The article reflects the tasks and the conof International children's contest "Good Luck!", the terms of its conducting, requirements to the participants. In analyses participation of Ukrainian children in this competition. It is needed to mark that the idea to create a conpetition-action on the basis of the theater is the precedent in modern pedagogics. This contest is an example of joind effort for solving actual problems of teaching and education of rising generation.