Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панченко, Т. Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:39:22Z
dc.date.available 2015-07-03T12:39:22Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Панченко Т. Л. Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями мовлення / Т. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 149-152. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7797
dc.description.abstract У статті розглядається проблема впливу порушень мовлення на процес соціально-психологічної адаптації дітей. Здійснено теоретичний аналіз поняття соціально-психологічної адаптації особистості, розглянуто основні її компоненти та механізми. Проаналізовано роль мовлення у процесі соціально-психологічної адаптації індивіда. Зазначено, що процес соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями мовлення має свої особливості через проблеми інтелектуального, сенсомоторного, мовного розвитку таких дітей, розлади пізнавальної діяльності, своєрідність емоційно-особистісної сфери, і проходить більш складно, порівняно з дітьми з нормальним мовним розвитком. Намічено основні напрями роботи спеціалістів щодо попередження та подолання проявів дезадаптації у дітей з порушеннями мовлення.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема влияния нарушений речи на процесс социально-психологической адаптации детей. Осуществлѐн теоретический анализ понятия социально-психологической адаптации личности, рассмотрены еѐ основные компоненты и механизмы. Проанализирована роль речи в процес социально-психологической адаптации индивида. Указано, что процесс социально-психологической адаптации детей с нарушениями речи имеет свои особенности из-за проблем интеллектуального, сенсомоторного, речевого развития таких детей, расстройства познавательной деятельности, своеобразие эмоционально-личностной сферы, и проходит сложнее, в сравнении с детьми, имеющими нормальное речевое развитие. Намечены основные направления работы специалистов по предупреждению и преодолению проявлений дезадаптации у детей нарушениями речи.
dc.description.abstract The article considers the effect of speech disorders in the process of socio-psychological adaptation of children. Carried out a theoretical analysis of the concept of socio-psychological adaptation of personality, describes the main components and mechanisms. The role of speech in the process of socio-psychological adaptation of the individual is analysed. It is noted that the process of socio-psychological adaptation of children with speech disorders has its own characteristics due to issues of intellectual, sensory, speech development of such children, disorders of cognitive activity, the originality of the emotional and personal spheres, and is more difficult, compared with children with normal speech development. Outlined the main directions of work of specialists in the prevention and overcoming of the manifestations of maladjustment in children with speech disorders.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject адаптація
dc.subject мовлення
dc.subject дезадаптація
dc.subject адаптация
dc.subject речь
dc.subject дезадаптация
dc.subject adaptation
dc.subject speech
dc.subject maladjustment
dc.subject.classification 376.3
dc.title Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями мовлення ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу