Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійно-трудової компетентності учнів допоміжних шкіл як умова успішної соціалізації (За науковою спадщиною Г.М.Мерсіянової)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товстоган, В. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Товстоган В. С. Формування професійно-трудової компетентності учнів допоміжних шкіл як умова успішної соціалізації (За науковою спадщиною Г.М.Мерсіянової) / В. С. Товстоган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 226-232. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7648
dc.description.abstract В статті висвітлюється науково-педагогічні, зокрема методичні, напрямки досліджень Г.М. Мерсіянової, спрямовані на формування окремих складових професійно-трудової компетентності учнів з вадами психофізичного розвитку. Зазначено, що важливим напрямком роботи спеціальних шкіл є упровадження компетентнісного підходу. На основі аналізу нормативних документів МОН України дається визначення предметній технологічній компетентності як досвіду предметно-перетворювальної діяльності, пов‘язаної з набуттям учнями нового знання та його застосуванням.
dc.description.abstract В статье освещаются научно-педагогические, в частности методические, направления исследований Г.Н. Мерсияновой, направленные на формирование отдельных составляющих профессионально-трудовой компетентности учащихся с нарушением психофизического развития. Отмечено, что важным направлением работы специальных школ является внедрение компетентностного подхода. На основе анализа нормативных документов МОН Украины дается определение предметной профессионально-трудовой компетентности как опыту предметно-преобразующей деятельности, связанной с приобретением учащимися нового знания и его применением.
dc.description.abstract The article highlights the scientific and educational, particularly methodical, research directions G.M. Mersiyanova aimed at the formation of the individual components of professional competence of students working in violation of the mental and physical development. Noted that an important focus of special schools is the introduction of competence approach. Based on the analysis of regulatory documents Department of education and science of Ukraine defines the subject of technological competence as experience subject-transforming activity related to the acquisition of new knowledge by students, its transformation and application components of professional competence and labor. Thoroughly analyzed in terms of scientific achievements in the formation of students competence graphic paid labor training teachers insufficient attention after the cancellation of the program for plotting.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject розумово відсталі діти
dc.subject трудове навчання
dc.subject методичне забезпечення
dc.subject наукова спадщина
dc.subject умственно отсталые дети
dc.subject трудовое обучение
dc.subject методическое обеспечение
dc.subject научное наследие
dc.subject mentally retarded children
dc.subject job training
dc.subject methodological support
dc.subject scientific heritage
dc.subject.classification 377.121.22
dc.title Формування професійно-трудової компетентності учнів допоміжних шкіл як умова успішної соціалізації (За науковою спадщиною Г.М.Мерсіянової) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу