Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-теоретичне обґрунтування методики нейропсихологічної корекції порушень пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами монтессорі-терапії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Родненок, М. Є. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Родненок М. Є. Науково-теоретичне обґрунтування методики нейропсихологічної корекції порушень пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами монтессорі-терапії / М. Є. Родненок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 193-203. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7642
dc.description.abstract В даній статті розкрито базові теоретичні положення нейропсихології дитячого віку, загальної психології щодо закономірностей психічного розвитку дитини та Монтессорі - терапевтичної концепції, що є складовими методики нейропсихологічної корекції пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами Монтессорі-терапії. Автор статті обґрунтовує відповідність сучасної цілісної концепції нейропсихологічної корекції філософським, психологічним та педагогічним принципам методу наукової педагогіки Марії Монтессорі.
dc.description.abstract В данной статье раскрыты базовые теоретические положения нейропсихологии детского возраста, общей психологии о закономерностях психического развития ребенка и Монтессори - терапевтической концепции, которые являются составляющими методики нейропсихологической коррекции познавательной деятельности дошкольников с детским церебральным параличом средствами Монтессори-терапии. Автор статьи обосновывает соответствие современной целостной концепции нейропсихологической коррекции философским, психологическим и педагогическим принципам метода научной педагогики Марии Монтессори.
dc.description.abstract In this article the basic theoretical principles of neuropsychology of childhood, general psychology regarding patterns of mental development of children and Montessori - therapeutic concepts that are integral techniques neuropsychological correction learning of preschool children with cerebral palsy using Montessori therapy. The author proves involvement modern concept of neuropsychological correction to the philosophical, psychological and pedagogical principles of scientific pedagogy methods of Maria Montessori.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject Монтессорі-терапія
dc.subject вищі психічні функції
dc.subject міжпівкульні взаємодії
dc.subject Монтессори-терапия
dc.subject высшие психические функции
dc.subject межполушарные взаимодействия
dc.subject Montessori therapy
dc.subject higher mental functions
dc.subject interhemispheric interaction
dc.subject.classification 376-056.36.02:[37.091.4 Монтессорі:615.851.4]
dc.title Науково-теоретичне обґрунтування методики нейропсихологічної корекції порушень пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами монтессорі-терапії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу