Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Порівняльний аналіз компонентів музичного розвитку дошкільників зі зниженим і нормальним зором

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Картава, Ю. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Картава Ю. А. Порівняльний аналіз компонентів музичного розвитку дошкільників зі зниженим і нормальним зором / Ю. А. Картава // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 89-93. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7619
dc.description.abstract У статті здійснений порівняльний аналіз рівнів розвитку компонентів музичного розвитку слабозорих дошкільників та їх здорових однолітків. Методика дослідження включала три блоки завдань: на виявлення рівня розвитку музично-сенсорних функцій (свідомого розуміння музики, динамічного слуху, темпо-ритмічного відчуття), психомоторних функцій (рухової пам‘яті, просторової орієнтації, статичної і динамічної координації рухів із музикою), музично-рухової творчості (навичок музично-рухової імпровізації та виразності, створеного дітьми музично-рухового образу).
dc.description.abstract В статье подан сравнительный анализ уровней развития компонентов музыкального развития слабовидящих дошкольников и их здоровых сверстников. Методика исследования включала три блока заданий: на определение уровня развития музыкально-сенсорных функций (сознательного понимания музыки, динамического слуха, темпо-ритмического чувства), психомоторных функций (двигательной памяти, пространственной ориентации, статической и динамической координации движений с музыкой), музыкально-двигательного творчества (навыков музыкально-двигательной импровизации и выразительности музыкально-двигательного образа, созданного детьми).
dc.description.abstract The article is filed comparative analysis of the levels of development of the components of musical development of visually impaired preschool children and their healthy peers. Method of research components of musical development includes three blocks of tasks: to determine the level of development of musical and sensory functions (conscious understanding of music, Dynamic Hearing, tempo-rhythmic feeling), psychomotor (motor memory, spatial orientation, static and dynamic coordination of movements with the music) musical creativity and motor (motor skills musical improvisation and musical expressiveness-motor image created by children).
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject музичний розвиток
dc.subject порівняльний аналіз
dc.subject музично-рухова творчість
dc.subject музыкальное развитие
dc.subject сравнительный анализ
dc.subject музыкально-двигательная творчество
dc.subject musical development
dc.subject comparative analysis
dc.subject musical and motor creativity
dc.title Порівняльний аналіз компонентів музичного розвитку дошкільників зі зниженим і нормальним зором ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу