Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методический аспект формирования пространственных понятий у детей 6-7 лет с общим недоразвитием речи средствами мультимедийной презентации

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дроздова, Н. В. uk_UA
dc.contributor.author Ладейко, В. Д. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Дроздова Н. В. Методический аспект формирования пространственных понятий у детей 6-7 лет с общим недоразвитием речи средствами мультимедийной презентации / Н. В. Дроздова, В. Д. Ладейко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 71-76. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7614
dc.description.abstract У статті розглядається експериментальне дослідження, в якому визначено загальні та специфічні закономірності в розумінні і використанні просторових понять дітьми 6-7 років з ЗНМ і їх однолітків з нормальним розвитком мовлення. Також висвітлено результати анкетування вчителів-логопедів з виявлення їх ставлення до використання комп'ютерних технологій, і, зокрема, мультимедійної презентації для формування просторових понять у дітей з ЗНМ. Позначено психолого-педагогічні аспекти та принципи використання учителем-логопедом мультимедійної презентації в корекційно-педагогічній роботі. Визначено етапи й особливості корекційного заняття, що включає роботу з формування просторових понять у дітей з ЗНМ з використанням мультимедійної презентації. Також представлені приклади завдань по різним лексичним темам з формування просторових понять у дітей 6-7 років з ЗНМ.
dc.description.abstract В статье рассматривается экспериментальное исследование, в котором определены общие и специфические закономерности в понимании и использовании пространственных понятий детьми 6-7 лет с ОНР и их нормально говорящих сверстников. Также освещены результаты анкетирования учителей-логопедов по выявлению их отношения к использованию компьютерных технологий, и в частности мультимедийной презентации для формирования пространственных понятий у детей с ОНР. Обозначены психолого-педагогические аспекты и принципы использования учителем-логопедом мультимедийной презентации в коррекционно-педагогической работе. Определены этапы и особенности коррекционного занятия, включающего работу по формированию пространственных понятий у детей с ОНР с использованием мультимедийной презентации. Также представлены примеры заданий по различным лексическим темам по формированию пространственных понятий у детей 6-7 лет с ОНР.
dc.description.abstract The article deals with an experimental study, which identified general and specific laws to understand and use spatial concepts of children 6-7 years old with GUS and their normally speaking peers. Also highlighted the results of the survey speech therapists to identify their relationship to the use of computer technology, and in particular multimedia presentation for the formation of spatial concepts of children with GUS. Marked psychological and pedagogical aspects and principles of using speech therapists multimedia presentation in correctional and educational work. The stages and features of corrective exercises, involving work on the formation of spatial concepts of children with GUS using multimedia presentations. Also provides examples of tasks on various topics on the lexical form of spatial concepts of children of 6-7 years old with GUS.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject просторові поняття
dc.subject діти із загальним недорозвиненням мовлення
dc.subject мультимедійна презентація
dc.subject пространственные понятия
dc.subject дети с общим недоразвитием речи
dc.subject мультимедийная презентация
dc.subject spatial concepts
dc.subject children with general underdevelopment of speech
dc.subject multimedia presentation
dc.subject.classification 376-056.264
dc.title Методический аспект формирования пространственных понятий у детей 6-7 лет с общим недоразвитием речи средствами мультимедийной презентации ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу