Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічний супровід батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кротенко, В. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:29Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:29Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Кротенко, В. І. Психологічний супровід батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах / В. І. Кротенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 315-320. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7591
dc.description.abstract В статті висвітлюється проблема психологічного супроводу батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах. Здійснено аналіз принципу інклюзивної освіти та окреслено проблеми організації інклюзивної освіти в сучасній школі. Визначено, що однією з важливих проблем на шляху становлення інклюзивної освіти є проблема переформатування ставлення батьків до освітніх інновацій. Виділено основні принципи психолого-педагогічного супроводу батьків, визначено складові роботи з батьками. Запропоновано ефективні форми консультативно-корекційної допомоги батькам та приблизну тематику просвітницьких і організаційно-методичних заходів. Акцентовано увагу на спільних заняттях з батьками «здорових» і дітей з порушеннями психофізичного розвитку з опорою на описаний алгоритм роботи.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема психологического сопровождения родителей во время обучения детей в инклюзивных классах. Проанализирован принцип инклюзивного образования и очерчены проблемы организации инклюзивного образования в современной школе. Определено, что одной из важных проблем на пути становления инклюзивного образования является проблема переформатирования отношения родителей к образовательным инновациям. Выделены основные принципы психолого-педагогического сопровождения родителей, определены составляющие работы с родителями. Предложены эффективные формы консультационно-коррекционной помощи родителям и приблизительную тематику просветительских организационно-методических мероприятий. Акцентировано внимание на совместных занятиях с родителями «здоровых» детей и детей с нарушениями психофизического развития с опорой на описанный алгоритм работы.
dc.description.abstract Article considers the problem of psychological parents support in teaching their children in inclusive classes. Also we analyzed the principle of inclusive education and outline the problem of inclusive education in the modern school. It was determined that one of the important problems in the establishment of inclusive education is the problem of re-formatting of parent’s attitude to educational innovation. In addition was dedicated the basic principles of psycho-pedagogical support of parents and defined the components of working with parents. Proposed effective forms of counseling and remedial assistance to parents and approximate educational topics of organizational and learning activities. Special attention is paid to the joint sessions with the parents of "healthy" children and children with damage of mental and physical development based on the described algorithm for work.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інклюзія
dc.subject психологічний супровід
dc.subject принципи інклюзивної освіти
dc.subject адаптивна позиція
dc.subject инклюзия
dc.subject психологическое сопровождение
dc.subject принцип инклюзивного образования
dc.subject адаптивная позиция
dc.subject inclusion
dc.subject psychological support
dc.subject the principle of inclusive education
dc.subject adaptive position
dc.subject інклюзивна освіта
dc.subject консультативно-корекційна допомога
dc.subject inclusive education
dc.subject counseling and remedial assistance
dc.subject.classification 376:37.05.3
dc.title Психологічний супровід батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу