Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості соціальних емоцій розумово відсталих молодших школярів, які перебувають у різних освітніх умовах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, В. Є. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:29Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:29Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Коваленко, В. Є. Особливості соціальних емоцій розумово відсталих молодших школярів, які перебувають у різних освітніх умовах / В. Є. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 310-315. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7590
dc.description.abstract Наукова стаття розкриває особливості соціальних переживань розумово відсталих молодших школярів, які навчаються в освітньому середовищі індивідуального навчання, допоміжної школи-інтернату, навчально-реабілітаційного центру. Здійснено аналіз досліджень і публікацій у загальній та спеціальній психології з проблеми формування та розвитку соціальних емоцій дітей. Зазначено, що найбільший вплив на розвиток соціальних емоцій має освітнє середовище навчального закладу, зокрема його соціально-психологічний компонент.
dc.description.abstract Научная статья раскрывает особенности социальных переживаний умственно отсталых младших школьников, обучающихся в образовательной среде индивидуального обучения, вспомогательной школы-интерната, учебно-реабилитационного центра. Осуществлен анализ исследований и публикаций в общей и специальной психологии по проблеме формирования и развития социальных эмоций детей. Отмечено, что наибольшее влияние на развитие социальных эмоций имеет образовательная среду учебного заведения, в частности его социально-психологический компонент .
dc.description.abstract The scientific article reveals the features of the social emotions of mentally retarded younger pupils enrolled in the educational environment of individual training, boarding school and rehabilitation center. The article analyses of researchions and publications in the general and special psychology on the problem of the formation and development of social emotions of children. It was noted that the greatest influence on the development of social emotions has educational environment of the institution, in particular the socio - psychological component.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject освітнє середовище
dc.subject розумова відсталість
dc.subject соціальні переживання
dc.subject образовательная среда
dc.subject умственная отсталость
dc.subject социальные переживания
dc.subject educational environment
dc.subject mental retardation
dc.subject social experiences
dc.subject емоційний розвиток
dc.subject emotional development
dc.subject.classification 159.922.76-056.313:316.613.4
dc.title Особливості соціальних емоцій розумово відсталих молодших школярів, які перебувають у різних освітніх умовах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу